TERAPI KAEY ALHADDAR


TERAPI KAEY ALHADDAR

Kaedah Kaey Alhaddar ini adalah pengobatan terakhir dianjurkan ialah warisan pengobatan orang-orang arab terdahulu sampai sekarang iaitu besi yang dipanaskan sampai merah, kemudian dibacakan doa dan ditampal dengan kejutan di tapak kaki, insyallah dapat mengobati 1001 jenis penyakit yang muncul disebabkan penghimpitan saraf.

Terapi Kaey Alhaddar ini juga amat sesuai bagi orang yang diserang gangguan makhluk halus kerana terapi ini menggunakan besi panas yang didoakan di mana makhluk halus akan merasakan kesakitan kepanasan di samping bacaan rukyah shariyyah oleh perawat insyallah boleh membuatkan makhluk halus keluar dari badan pesakit tersebut tanpa pesakit merasa sakit kerana dibacakan doa dan solat hajat yang dilakukan.

Insyallah dengan 3/5/7/9 pertemuan bergantung kepada tahap kesihatan pesakit, akan menyembuhkan penyakit kerana adanya kejutan pada saraf yang tidak berfungsi untuk difungsikan juga kerana dibacakan doa dan solat hajat yang dilakukan. Terapi ini berfungsi insyaalah boleh mengubati pelbagai penyakit zahir dan batin. Tempoh rawatan adalah 1 kali seminggu.

  © Alhaddar Template 'Alhabbib' by terapi-alhaddar 2008

Naik Ke ATAS