PRODUK ALHABBIB

Habbatussauda Doa Alhabib
RM39.90 (90biji)

Habbatussauda Doa Alhabib keluaran Alhaddar Resources amat istimewa kerana habbatussauda Alhabib ini 100% asli, diimport dari Timur Tengah daripada gred yang terbaik, diproses tanpa bahan campuran dan dibacakan doa shifa’ & selawat.

Bersama menghidupkan sunnah, mengamalkan pemakanan kesukaan Rasulullah dengan mengamalkan secara konsisten memakan Habbatussauda Doa Alhabib dan Madu Doa Alhabib, insyaallah kesannya amat menakjubkan dan meningkatkan kesihatan anda sepanjang hayat. Mari beramal bersama Alhaddar. Rm1.00, setiap dari belian anda akan disumbangkan untuk aktiviti kebajikan dan sosial.

“Gunakanlah habbatussauda, kerana di dalamnya terdapat sejenis ubat dari segala jenis penyakit, kecuali As Sam (maut)”.n(HR.Bukhari, Muslim)

“Habbatussauda boleh merawat 50 penyakit tanpa kesan sampi
ngan”. (Kitab At Tibb An Nabawi-Perubatan Cara Nabi)

“Habbatussauda mampu merangsang tenaga dan membantu pemulihan kepenatan dan semangat” (Ibnu Sina – Canon of Medicine)

Habbatussauda berupaya meningkatkan kekebalan badan dan sistem imunisasi badan, mengandungi omega 3,6 yang diperlukan badan, boleh merangsang sel otak, amat bagus untuk minda dan amat sesuai diberi kepada anak-anak yang dalam pertumbuhan.

Amat menakjubkan tumbuhan yang banyak didapati di kawasan Mediterranean dan di kawasan yang beriklim gurun ini, mengandungi bahan untuk menghalang kanser. Habbatussauda amat penting dalam mencegah pelbagai jenis dan mengandungi 67 bahan aktif yang dapat menyembuhkan penyakit yang sering dihadapi:
Kencing Manis / Darah tinggi / Keguguran rambut / Resdung / Ghout / Katarak / Kanser / Sakit otot dan sendi /Minda /Senggugut / Jerawat / Sembelit / Sukar Tidur / Kadar kolesterol / Membuang angin / Pening kepala / Migrain / Bisol / Ketumbuhan / Batu hempedu / Luka-luka di hati / Paru-paru berair / Gusi Berdarah / Senggugut / Obesiti / Menghancurkan Batu Karang / Lenguh-lenguh Lumpuh / Kudis/ Gastric / Tekanan / Ulser / Lelah / Radang buah pinggang / Gejala jantung / Batuk / Selsema / Menambah susu badan / Kecacingan / Meningkat tenaga seksual dll.

Khasiat habbatussauda telah dibuktikan secara saintifik dan ujian klinikal. Tidak dapat disangkal, habbatussauda mempunyai nilai pengobatan yang amat tinggi, antaranya:
• Sistem kekebalan badan, meningkat daya tahan tubuh
• Antivirus, mengubati demam dan selsema
• Antiseptik, mengubati bau mulut
• Aktivitas hormone, mengatur haid dan meningkat aliran susu
• Antiinflamasi, mengubati perih, radang tenggorakan
• Antiarthritis, mengubati reumatik
• Analgesik, mengubati sakit gigi dan sakit kepala / migraine
• Dermatologi, mengubati jerawat dan eksim
• Respiratory tract, mengubati sesak nafas / asma
• Sistem sirkulasi, meningkatkan sirkulasi jantung
• Nematocidal, mengubati cacing pita
• Gestrointestinal tract, mengubati mabuk, kejang dan hempedu
• Urinacy tract, mengubati saluran kemih dan batu ginjal

================================


KHASIAT MADU DOA ALHABIB:
.Merawat mata
.Imunisasi/minda
.Luka/melecur
.Darah tinggi
.Kencing manis
.Sakit urat/saraf
.Letih lesu /lenguh
.Senggugut
.Gastrik/Asma
.Resdung/Usus
.Tiroid/Migraine
.Tenaga batin
.Kolesterol/sembelit
.Seimbang hormon
.Masker muka

  © Alhaddar Template 'Alhabbib' by terapi-alhaddar 2008

Naik Ke ATAS