TESTIMONI PESAKIT

Sebelum ini saya perlu menjalani rawatan fisioterapi 2 kali seminggu dengan doktor pakar di Husm disyaki saraf, hepatitis dan penyakit yang tidak dapat di kesan oleh doktor. Sebelum ini keadaan saya sering sengal-sengal badan, penglihatan jadi kabur, sejuk kaki tangan, gastrik, gatal seluruh badan, masalah saraf dan sendi, sakit tulang belakang, kena, tubuh lebam-lebam, letih-letih, tiada selera makan, sakit kepala, tiada semangat, stress dan kena tidur dalam keadaan meniarap. Pekerjaan seharian saya terjejas.... Sudah puas saya ikhtiar berubat, duit telah beribu habis, tetapi keadaan tidak berubah. Selepas membuat 9 kali Terapi Alhaddar & rawatan kerohanian dengan Ust. syed, Alhamdulillah keadaan saya semakin sihat, bertenaga dan bersemangat semula. Saya bersyukur kepada Allah dan berterima kasih pada ust yang sanggup datang dari jauh untuk membantu saya.

Pn Nora (KB) - 0199370520

Saya mengalami asma dan sering mengalami sakit kepala yang amat sangat sampai terpaksa mengikat kepala saya dengan kain untuk mengurangi sakit kepala tersebut. Rasa sakit juga berdenyut di belakang tengkuk. Setiap hari saya sering letih dan tiada tenaga serta kadang-kadang mengalami sakit pinggang sampai kadang-kadang tidak boleh terus bangun ketika bangkit dari tidur.. Alhamdulillah, setelah menjalani 2 kaedah Terapi Alhaddar sebanyak 7 kali, dan mengamalkan Madu Doa Alhabib + Habbatussauda Doa Alhabib, keadaan saya terasa sihat, sakit pinggang telah sembuh, asma berkurangan dan sakit kepala telah tiada. Syukur kepada Allah dan terima kasih pada ustaz.

Pn Zai (KB) - 0139234202

Sebelum ini saya mengalami migrain dan sakit kepala yang amat sakit, Sakit kerap menyerang sehingga mengganggu pelajaran saya. Saya mencuba membuat rawatan dengan ustaz. Alhamdulillah menakjubkan, dengan izin Allah dengan sekali rawatan sahaja di kaki dan kepala, sekarang keadaan saya sembuh dari sakit kepala. Syukur Alhamdulillah.
Cik Hazirah Universiti Sains Islam Malaysia (Nilai)- 0133066119

Saya mengalami kebengkakan saraf mata, resdung dan sakit kepala yang teruk. Kadang-kadang ketika saraf membengkak, mata kanan saya tidak boleh melihat. Alhamdulillah setelah sekali sahaja saya membuat rawatan dengan ustaz, resdung berkurangan, sakit kepala hilang dan mata saya dalam keadaan stabil. Alhamdulillah syukur pada Allah!.

Cik Ainun KB - 0134905676

Saya membawa ibu dan ayah saya menjalani Terapi Alhaddar dengan Ust Syed. Ibu saya yang mengalami sakit mata, kencing manis, darah tinggi dan sakit pinggang. Ayah saya mengalami tekanan darah rendah, mata berselaput dan sakit pinggang yang kadang-kadang sampai tidak boleh bangun dari tidur dan tidak boleh bekerja. Setelah sekali terapi yang dijalankan ust. penyakit ibu dan ayah saya ada perubahan. Alhamdulillah, mata ibu terasa sihat dan segar, sementara pinggang ayah telah berkurangan rasa sakit. Melihat kepada kesannya cepat, insyallah saya akan menyambung rawatan untuk penyakit ibu dan ayah saya ini supaya betul-betul sembuh.

Cik As (Kuala Selangor) - 0133423726

Saya mengalami sakit darah tinggi selama beberapa tahun. Badan saya sering letih, kurang bertenaga dan berat kepala. Selepas 2 bulan mengamalkan makan madu doa Alhabib + Habbatussauda Doa Alhabib, dengan izin Allah, saya merasa segar, bertenaga dan darah tinggi saya stabil. Alhamdulillah!

Ustazah Maimun (Trengganu) - 0199324092

  © Alhaddar Template 'Alhabbib' by terapi-alhaddar 2008

Naik Ke ATAS